In urma cu cateva saptamani am cumparat de acolo 4 prajituri – le-au ambalat in cutie fara sa le vad iar cand am ajuns acasa desi pe bon platisem 4 parajituri in cutie erau doar 3. Am presupus ca este o omisiune intamplatoare si nu m-am intors sa discut problema, mai ales pentru ca pe bon nu au trecut cele 4 prajituri separat ci o singura suma care le ingloba pe toate sub un titlu de genul Produse patiserie (nu mai tin minte exact).
A doua oara cand am fost acolo am cumparat 6 pain-aux-chocolat, dand o hartie de 50 ron. Mi-au dat restul mai putin decat era corect cu aproape 10 ron si au trecut la urmatorul client, ca si cum mi-ar fi dat corect. Am asteptat rabdatoare fara sa zic nimic, lasand clientul urmator sa vorbeasca cu ele dar fara sa ma indepartez de tejghea si dupa un minut, vazand ca nu plec ci par ca mai astept ceva au mimat uimirea spunandu-mi ceva in genul vai, ma scuzati, acum imi dau seama ca nu v-am dat restul bine mai devreme.
A treia oara m-am hotarat sa platesc cu cardul – am cumparat doua prajituri si cand mi-au dat bonul de tranzactie sa il semnez batusera cu 5 ron ma mult decat suma corecta. Deja patita in datile anterioare ma asteptam la un nou furitsag asa ca m-am uitat pe bon inainte sa il semnez si le-am atras atentia. Am asistat la un nou specatcol in care domnisoara mi-a spus vai, ce o fi fost in capul meu, am tastat mai mult si nu mi-am dat seama. Am fost nevoita sa mai iau un produs pe care nu mi-l doream neaparat, pentru a acopri diferenta sesizata, intrucat banii deja erau trasi de pe card iar domnisoarele nu stiau cum sa faca o stornare.
Am cumparat astazi, de la cofetaria de pe Radu Beller, o amandina si un profiterol. Profiterolul avea crema acra. Mi se pare jenant pentru o cofetarie cu pretentii.
2 comentarii
Angajatele din Calea Mosilor fura de la clienti!
In urma cu cateva saptamani am cumparat de acolo 4 prajituri – le-au ambalat in cutie fara sa le vad iar cand am ajuns acasa desi pe bon platisem 4 parajituri in cutie erau doar 3. Am presupus ca este o omisiune intamplatoare si nu m-am intors sa discut problema, mai ales pentru ca pe bon nu au trecut cele 4 prajituri separat ci o singura suma care le ingloba pe toate sub un titlu de genul Produse patiserie (nu mai tin minte exact).
A doua oara cand am fost acolo am cumparat 6 pain-aux-chocolat, dand o hartie de 50 ron. Mi-au dat restul mai putin decat era corect cu aproape 10 ron si au trecut la urmatorul client, ca si cum mi-ar fi dat corect. Am asteptat rabdatoare fara sa zic nimic, lasand clientul urmator sa vorbeasca cu ele dar fara sa ma indepartez de tejghea si dupa un minut, vazand ca nu plec ci par ca mai astept ceva au mimat uimirea spunandu-mi ceva in genul vai, ma scuzati, acum imi dau seama ca nu v-am dat restul bine mai devreme.
A treia oara m-am hotarat sa platesc cu cardul – am cumparat doua prajituri si cand mi-au dat bonul de tranzactie sa il semnez batusera cu 5 ron ma mult decat suma corecta. Deja patita in datile anterioare ma asteptam la un nou furitsag asa ca m-am uitat pe bon inainte sa il semnez si le-am atras atentia. Am asistat la un nou specatcol in care domnisoara mi-a spus vai, ce o fi fost in capul meu, am tastat mai mult si nu mi-am dat seama. Am fost nevoita sa mai iau un produs pe care nu mi-l doream neaparat, pentru a acopri diferenta sesizata, intrucat banii deja erau trasi de pe card iar domnisoarele nu stiau cum sa faca o stornare.
Am cumparat astazi, de la cofetaria de pe Radu Beller, o amandina si un profiterol. Profiterolul avea crema acra. Mi se pare jenant pentru o cofetarie cu pretentii.