Restaurante Bucuresti

La Mama Centrul Istoric

3

La Mama Centrul Istoric

La Mama Centrul Istoric

 

Intr-o piata intr-o continua schimbare, La Mama a ramas fidela princiipiilor sale: atmosfera prietenoasa, mancare buna, preturi rezonabile. Intr-o piata in care doar ce era strain era bun, La Mama a demonstrat ca brand 100 % romanesc este o sintagma realista.

 

Brand 100% romanesc, restaurant La mama s-a dezvoltat si s-a consolidat in mintea fiecaruia dintre noi in cursul celor peste 12 ani de la infiintare si pana in prezent.
 
Dintr-un simplu restaurant La mama a devenit o retea de restaurante, companie cu sute de angajati care deservesc mii de clienti zilnic. La mama a devenit, probabil, sinonimul restaurantului romanesc.

 

 
De la bun inceput, prin produsele si serviciile pe care le-au oferit, s-au adresat acelora care au inteles ca important este nu numai sa te hranesti, ci conteaza foarte mult si cum o faci. Astfel, sa mananci o mancare calda, gustoasa, intr-un mediu placut si curat poate fi o hrana nu numai pentru trup dar si pentru suflet. Atat grupurile de prieteni sau tinerii indragostiti, cat si oamenii de afaceri care mananca in restaurant La Mama, demonstreaza ca "sa iei masa in oras" reprezinta deja o importanta parte a vietii sociale de zi cu zi. Tocmai de aceea ei incerca sa elimine rutina restaurantului impersonal prin apropierea de caldura specifica lui "acasa ".

 

 

3 comentarii

  1. Barman cu peste 5 ani experienta in tara si in strainatate , caut loc de munca Barman cu peste 5 ani experienta in tara si in strainatate , caut loc de munca
    Tel 0735330432

Leave A Reply