Restaurante Bucuresti

Restaurant Louisenhof

9

Daca e ceva intr-adevar definitoriu pentru restaurantul Luisenhof si pentru specificul austriac pe care acesta il reprezinta, atunci snitzel-ul este raspunsul, in toate combinatiile posibile.

Restaurant Louisenhof

Snitzel austriac si bere germana, insotite de prajituri de casa pe care le poti lua acasa.

9 comentarii

  1. Mancare super buna, au si bere alba (weiss bier)-pt cunoscatori, dragut local si oarecum intim. Doua observatii totusi: doamna care ne-a servit duhnea a bautura (a fost ok in rest) si…nu stiau germana de loc…dar meniul era in germana. Cand i-am citit de pe meniu m-a pus sa-i arat ce vreau…Dar asta nu ar trebui sa va opreasca sa mergeti sa incercati mancarea si berea šŸ™‚

  2. Super mancare, portiile f.f.f. mari si mancarea gustoasa si proaspata. Admosfera o.k., rustica oarecum, completata de tacamurile cu maner de lemn si platourile in care serveau mancarea, tot din lemn. O mica bila neagra, se asteapta cam multicel pentru mancare, dar merita.

  3. Incepand cu 30 Ianuarie 2008 , restaurantul Louisenhof din str. Iancu Capitanu nr 30 se inchide.
    Va asteptam cu drag la Louisenhof 2, in strada Stefan Mihaileanu nr 35.
    Tel: 021.326.70.30, 0722.291.590

  4. Au cumva si deserturi cu specific austriac: mere pane cu inghetata, omleta dulce cu piure de mere,…? Merci

  5. Problema acestui restaurant este ca de cand i s-a dus vestea, asa cum era normal la romani, serviciile au inceput sa fie de o calitate execrabila.
    Astazi, 14.09.2008, am fost sa luam panzul in locatia actuala, cea din Mihaileanu.
    Am ajuns acolo la ora 15:00 si am gasit intamplator si o masa libera, sa precizez ca eram 5 persoane, toti pofticiosi si nerabdatori.
    Din momentul acela tot ceea ce ar fi trebuit sa fie o masa linistita, a devenit un calvar.

    Chelnerita ne-a tratat cu o lipsa totala de interes, adica dupa mai bine de 30 de minute a catadicsit sa vina sa ia comanda… dupa care pe la 16:30 cand am vazut ca nici tacamurile nu le-a adus, ne-am dus sa vedem ce se intampla: venise draga primarele Ontanu cu cativa din camarila, iar Ioana nu-stiu-cum a fost complet acaparata, sa care nu cumva distinsii oaspeti sa astepte, dar noi ceilalti puteam sa stam oricat, ce conta? Nesimtirea a fost insa maxima in momentul in care cu un tupeu neobrazat mai ca nu ne spunea daca nu va convine de ce nu va carati…

    De carat, ne caram, ca nu ne mai prinzi pe acolo, dar o sa avem grija sa luam cat mai multi cu noi!

    Nu-i nimic, draga Ioana nu-stiu-cum (cum nu a mai avut tupeul sa mai vina la masa, pentru ca atunci cand i-am facut scandal era cu ochii in 14′ care nu cumva sa auda si ceilalti clienti, iar cand l-am intrebat pe colegul ei care este numele acestei nesimtite, ne-a spus ceea ce vedeti mai sus) si dragi asociati ai SC Louise Trading SRL cu cod fiscal RO 13804716 – si ziceti mersi ca nu va dau si numele, o sa am grija ca aceasta experienta avuta sa fie impartasita tuturor acelora care se intereseaza pe forum-uri si oriunde este posibil, altadata sa invatati ca dintotdeauna clientul nostru, stapanul nostru si niciodata invers, iar tovarasul Ontanu, daca vrea sa fie servit inexclusivitate, sa faca bine sa inchirieze restaurantul numai pentru sine, atat timp cat nu-i place sa se amestece cu supusii.

  6. Cu privire la acest minunat restaurant pot spune doua lucruri: unul ca mancarea este super buna, insa pentru a manca trebuie sa ai rabdare de fier(de la 1 ora si jumatate in sus – probabil); iar doi desi se presupune ca sefa de sala ar trebui sa sesizeze prima neregula si sa verifice daca lucrurile sunt ok, dsoara ,,blonda Ioana ne invita sa nu fim suparati dupa mai bine de o intreaga ora si ceva de asteptare, eventual , sa ne manifestam nemultumirea in sopata pentru a nu fi auziti de ceilalti clienti.
    Un sfat catre patronul acestui restaurant ar fi ca atunci cand lipseste de la firma, sa se asigure cumva ca lucrurile vor functiona bine si ca proverbul: ,,cand stapanul nu-i acasa joaca soarecii pe masa nu se adevereste.
    Imi pare foarte rau ca se intampla acest lucru intr-un restaurant in care mancarea este buna! O sa am grija ca ai mei cunoscuti sa nu mai treaca pe acolo!

  7. SUPER RESTAURANT! SUPER SERVIRE! SUPER MANCARE! PE LANGA FAPTUL CA CLIENTUL NOSTRU,STAPANUL NOSTRU E SUPER ADEVARAT, ADUCEM LA CUNOSTINTA, D-NEI CRISTINA SI D-LUI IULIAN, SA-SI CONTROLEZE VOCABULARUL SI SA NU INFLOREASCA NIMIC DIN CEEA CE SA INTAMPLAT ( FENOMEN CARE SE PETRECE PRIMAVARA), SI AI INVIT SA FACA UN CURS AL BUNELOR MANIERE! IOANA , SEFA DE SALA ESTE O PERSOANA FOARTE EDUCATA SI FOARTE BINE CRESCUTA! NU SE DISCUTA DE NESIMTIRE! EXAGERAREA ESTE ENORMA DIN PARTEA ACESTOR CLIENTI! ACCEPTAM REPROSURI DAR DIN MOMENT CE EI SUNT PROST CRESCUTI SI JIGNESC PERSOANELE CE SUNT IN TIMPUL SERVICIULUI, CRED CA NU AU NICI UN DREPT SA MAI FACA COMENTARII! CU RABDAREA TRECI MAREA ! DACA NU REFLECTATI INAINTE, VA INNECATI NU MAI TRECETI MAREA!!!!!!!!!!!!!!!!

Leave A Reply